تاییدیه آتش نشانی
sgs
QL
naci

فهرست محتوا

بهترین برند سیم اتو

جهت بازدید و سفارش محصولات سیم و کابل

سیم اتو یا همان کابل اتو یکی از مهمترین بخش های اتو وجز دسته بندی کابل های نسوز محسوب میگردد،وچنانچه که جنس استفاده شده در این کابل مرغوب نباشد امکان آتش سوزی و خطرات جدی وجود خواهد داشت.

از طرفی با توجه به رشد جمعیت، فراوانی وسایل و تجهیزات اکتریکی با کارایی های متفاوت به سبب بهبود روند زندگی در انواع وسایل خانگی، ساختمانی و …زندگی بشر را متحول کرده اند. برای مثال تجهیزاتی مانند ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی، یخچال و فریزر، مایکروفر، اتو وغیره.

هریک از این تجهیزات نیاز به رابط سیمی یا کابلی دارند که ارتباط آنها را با برق برقرار نماید و چنانچه این سیم یا کابل مناسب انتخاب نگردد و دارای استاندارهای مناسبی نباشد میتوانند مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد نمایند .

در این مقاله به بررسی سیم اتو یا همان کابل نسوز اتو پرداخته می شود.

اتو یکی از ضروری ترین وسایل برقی در لوازم خانگی به شمار می آید. به سبب لزوم استفاده از لباس های مرتب و صاف توسط افراد، اتو به شکل گسترده ای مورد مصرف عموم قرار دارد.

برخی قطعات و تجهیزات اتو

  • کابل اتو
  • اتومات اتو
  • محافظ
  • لاستیک سوپاپ
  • ولوم اتو
  • شاسی بخار اتو
  • و…..

سیم اتو

یکی از قطعات اصلی اتو را میتوان سیم اتو معرفی کرد که این محصول یعنی کابل اتو مطابق با استاندارد ملی و بین المللی و با تجربه، تخصص، طراحی  تیم تحقیق و توسعه شرکت کابل یاقوت و نیز آزمایشگاه مرجع سیم و کابل یاقوت به  صورت بومی و ملی  تولید و مورد آزمون قرار گرفته شده است و در  بسیاری از محصولات مورد مصرف قرار گرفته است و در ادامه به برخی  ویژگی های این محصول میپردازیم.

اهمیت سیم اتو

در صورتی که اتو مشکلاتی در زمینه خرابی کابل روبرو شود، قابلیت عملکرد اتو از بین خواهد رفت بنابر این  اگر از سیم اتو و یا کابل اتو ایرانی با کیفیت بالا استفاده شود می‌توان به بهبود عملکرد آن کمک کرد. در هنگام خرید اتو برخی موارد مانند بخار نکردن اتو، داغ نکردن آن ، عدم نشت آب از اتو و …در دید مصرف کننده حائز اهمیت بمی باشد در صورتی که که لازم است به موارد فوق، بررسی اتصالات کابلی را نیز اضافه کرد.

خرابی سیم اتو

موارد متعددی می توانند در خرابی اتو دخیل باشند که با توجه به صحبت های پیشین یکی از این موارد می تواند سیم اتو باشد که باعث عملکرد نا مناسب آن می شود در نتیجه استفاده از محصول با کیفیت تا حد چشم گیری می تواند این خرابی را کاهش دهد. در صورتی که سیم اتو مناسب و با کیفیت نباشد می تواند با پیدا کردن اتصالی موجب ایجاد خرابی شود علاوه بر آن، برای سیستم برق رسانی نیز مشکلاتی به وجود آورد.

سیم اتو یا همان کابل اتو

ویژگی‌های کابل اتو

در صورتی که  اهمیت استفاده از کابل اتو با کیفیت جهت بالابردن طول عمر اتو و نیز کاربری آسان بدون برق گرفتگی و شکنندگی کابل مورد توجه مصرف کننده  باشد، لازم است که ویژگی‌های مختلفی در نظر گرفته شود. کابل‌های اتو  تولیدی شرکت کابل یاقوت  به جهت توجه خاصی که در طراحی اجزاء آن اعمال میگردد با ساختار منحصر به فرد خود در بهبود عملکرد و بالا بردن طول عمر اتو نقش موثری دارد. که این ساختار از هادی این کابل تا پوشش نهایی کابل اتو را شامل میشود همچنین می توان گفت اگر سیم اتو طول بلندی داشته باشد این امکان را  به کاربر می‌دهد که آزادی عمل بیشتری داشته باشد که  به راحتی بتوان عملیات اتوکشی را انجام داد و اتو را در جهت‌های مختلف جابجا کرد.

خرید کابل اتو

انواع سیم اتو با مواد مختلف و کیفیت‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شوند. عملکرد این کابل به گونه‌ای است که باعث بهبود عملکرد اتو خواهد شد. در این خصوص باید توجه داشت که اگر کابل اتو اتصالی پیدا کند امکان دارد در عملکرد کلی برق منزل تاثیر منفی داشته باشد. در نتیجه باید اعلام کرد که از هر نوع کابلی نمی توان به عنوان کابل اتو استفاده کرد.

برخی از مواردی که میتوان در خرید کابل اتو به ما کمک کند شامل مواردی است که در زیر به آنها اشاره خواهد شد و همچنین لازم به ذکر است که این موارد میتواند در قالب اطلاعات فنی  از سمت شرکت کابل یاقوت به مصرف کنندگان محترم ارائه گردد:

  • نوع مس استفاده شده
  • قطر هر رشته سیم و در نهایت قطر کابل تکمیل شده
  • نوع مواد به کار برده شده در عایق و روکش کابل
  • و ….

شرکت کابل یاقوت با تولید انواع کابل اتو در رنگ بندی بافت متنوع و سطح مقاطع مختلف در خدمت مصرف کنندگان محترم در این زمینه می باشد.

سایر مقالات

کارخانه کابل یاقوت