sgs
QL
naci

فهرست محتوا

همایش و نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری – کابل یاقوت

جهت بازدید و سفارش محصولات سیم و کابل

پس از برگزاری موفقیت آمیز پنجمین دوره ی همایش آتش نشانی و ایمنی شهری و نظر به اهمیت روز افزون ارتقاء سطح ایمنی در مناطق شهری و صنعتی، ششمین نمایشگاه بین المللی آتش نشانی و ایمنی شهری در تاریخ ۱۱ تیر ۱۴۰۳ لغایت 13 تیرماه 1403 توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی، در هتل المپیک شهر تهران و تحت حمایت سیویلیکا  برگزار گردید.

که این همایش با حضور تولید کنندگان و یا تامین کنندگان ادوات اعلام و اطفاء حریق با استقبال خوبی از سمت مصرف کنندگان مواجه شد که شرکت سیلیکون کابل یاقوت البرز نیز در این همایش شرکت کرده بود .

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع کابل اعلام حریق و غیره بر روی لینک زیر کلیک کنید .

کابل اعلام حریق

همایش آتش نشانی

در این راستا، با در نظر گرفتن محورهای زیر، همایش ایمنی برگزار شده و امید است همچون دوره های پیشین، این دوره نیز بتواند گامی موثر و رو به جلو جهت ارتقاء سطح ایمنی جامعه و حمایت هرچه بیشتر از جان و مال هموطنان عزیز برداشته شود.

نمایشگاه بین المللی آتش نشانی

محوراول: مدیریت در عملیات آتش‌نشانی و ارتقاء ایمنی شهری

محور دوم:  ارتقاء فرهنگ ایمنی و راهکارهای جلب مشارکت شهروندان

محور سوم: مهندسی ایمنی در برابر آتش‌

محور چهارم:  آینده نگاری و حکمرانی ایمنی مخاطرات کالبدی و آتش‌نشانی

محور پنجم: فناوری‌های نوین و هوشمند سازی در آتش‌نشانی

و محور ششم که محور ویژه این همایش می باشد با عنوان مهندسی حریق در تونل ها و فضاهای زیر سطحی بخش های اصلی این همایش را تشکیل می دهند.

همایش آتش نشانی

در این همایش و نمایشگاه بین المللی، شرکت کابل یاقوت افتخار حضور در کنار بزرگوارانی چون مدیران و مسئولان آتش نشانی تهران، البرز و … را داشته و در خصوص طراحی و تولید کابل های مقاوم در برابر آتش و نیز با وجود آزمایشگاه مرجع دارای گواهینامه ISO/IEC 17025 از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران، آماده خدمت رسانی هرچه بیشتر به هم وطنان عزیز می باشد.

نمایشگاه آتش نشانی

سایر مقالات

کارخانه کابل یاقوت